Direct regelen:
Gespreide betalingaanvragen: bel 088-0640200, of via Mijn BghU
Tenaamstelling wijzigen: Postbus 5150, 3502 JD Utrecht of via Mijn BghU
Kwijtschelding aanvragen: bel 088-0640200, of via Mijn BghU
Bezwaar indienen: Postbus 5150, 3502 JD Utrecht, of via Mijn BghU
WOO-verzoekindienen: Postbus 5150, 3502 JD Utrecht.
Let op: bezwaarschriften die via het contactformulier worden ingediend, nemen wij niet in behandeling. Heeft u andere vragen? Om u sneller te kunnen helpen, maak eerst een selectie uit het keuzemenu:
BghU is op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur.
Voor het nummer van BghU gelden de lokale tarieven, afhankelijk van uw telefoonprovider.
Stadskantoor Utrecht
Stadsplateau 1
3521 AZ Utrecht
Routebeschrijving Stadskantoor
Het bezoekersloket van BghU is op de tweede verdieping van het Stadskantoor.
Onze balie is van 9.00 uur tot 17.00 uur geopend. Tot 13.00 uur is er vrije inloop. Na 13.00 uur kunt u alleen komen als u een afspraak heeft. Een afspraak maakt u door ons te bellen.
Postadres:
BGHU
Postbus 5150
3502 JD Utrecht
Betalingsgegevens:
IBAN: NL95 INGB 0674 5939 28
BIC code: INGBNL2A
BTW-nummer: NL8527.12.716.B01
KvK-nummer: 57735654
Dan kunt u deze ons deze kenbaar maken via het contactformulier. Meer lezen over onze klachtenregeling?
Heeft u een vraag over het betalen van uw aanslag, de WOZ-waarde, kwijtschelding of het doorgeven van wijzigingen? Bekijk de veelgestelde vragen en vind antwoorden op de meest gestelde vragen over uw aanslag.
Wilt u uw aanslagen digitaal ontvangen? Meld u aan bij Mijn Overheid om uw aanslagen digitaal te ontvangen. U ontvangt een e-mail via Mijn Overheid als er berichten voor u klaar staan. De voordelen: sneller dan gewone post, overzichtelijk, veilig en altijd beschikbaar.
Wellicht geeft onderstaande zoekbalk antwoord op uw vraag. Mocht deze ook geen uitkomst bieden, neem dan contact met ons op.