Heeft u een vraag over het betalen van uw aanslag, de WOZ-waarde, kwijtschelding of het doorgeven van wijzigingen? Bekijk de veelgestelde vragen en vind antwoorden op de meest gestelde vragen over uw aanslag.
Wilt u uw aanslagen digitaal ontvangen? Meld u aan bij Mijn Overheid om uw aanslagen digitaal te ontvangen. U ontvangt een e-mail via Mijn Overheid als er berichten voor u klaar staan. De voordelen: sneller dan gewone post, overzichtelijk, veilig en altijd beschikbaar.
Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
(hiervoor gelden de lokale tarieven, afhankelijk van uw telefoonprovider).
5, 24 en 31 december is BghU om 15.30 uur gesloten.
Stadskantoor Utrecht
Stadsplateau 1
3521 AZ Utrecht
Routebeschrijving Stadskantoor
Bezoekuren: Vrije inloop op werkdagen van 9.00 tot 13.00. Na 13.00 alleen op afspraak (telefoonnummer 088-0640200).
Het loket van BghU vind u op de tweede verdieping van het Stadskantoor.
BGHU
Postbus 5150
3502 JD Utrecht
Betalingsgegevens:
IBAN: NL88 BNGH 0285 1644 14
BIC code: BNGHNL2G
U kunt hier géén
Let op: bezwaarschriften die via het contactformulier worden ingediend, nemen wij niet in behandeling. U kunt hieronder wel alle andere vragen stellen aan de BghU.
Dan kunt u deze ons deze kenbaar maken via het contactformulier. Meer lezen over onze klachtenregeling?
Wellicht geeft onderstaande zoekbalk antwoord op uw vraag. Mocht deze ook geen uitkomst bieden, neem dan contact met ons op.