Iets regelen? Mijn BghU of 088 - 0640200

Contact

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over het betalen van uw aanslag, de WOZ-waarde, kwijtschelding of het doorgeven van wijzigingen? Bekijk de veelgestelde vragen en vind antwoorden op de meest gestelde vragen over uw aanslag.

Veelgestelde vragen

Mijn Overheid

Wilt u uw aanslagen digitaal ontvangen? Meld u aan bij Mijn Overheid om uw aanslagen digitaal te ontvangen. U ontvangt een e-mail via Mijn Overheid als er berichten voor u klaar staan. De voordelen: sneller dan gewone post, overzichtelijk, veilig en altijd beschikbaar.

Aanmelden MijnOverheid

Telefonisch contact?

088-0640200

Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
(hiervoor gelden de lokale tarieven, afhankelijk van uw telefoonprovider). 


Bezoekadres

Stadskantoor Utrecht
Stadsplateau 1
3521 AZ Utrecht

Routebeschrijving Stadskantoor

Bezoekuren: Vrije inloop op werkdagen van 9.00 tot 13.00. Na 13.00 alleen op afspraak (telefoonnummer 088-0640200).


Postadres

BGHU
Postbus 5150
3502 JD Utrecht

Betalingsgegevens:
IBAN: NL88 BNGH 0285 1644 14
BIC code: BNGHNL2G

Contactformulier

U kunt hier géén

  • Bezwaar indienen. Dat kan via: Postbus 5150, 3502 JD Utrecht, of via Mijn BghU
  • Tenaamstelling wijzigen. Dat kan via: Postbus 5150, 3502 JD Utrecht, of via Mijn BghU
  • Kwijtschelding aanvragen. Dat kan via: 088-0640380, of via Mijn BghU
  • Automatische incasso aanvragen. Dat kan via: 088-0640380, of via Mijn BghU

Let op: bezwaarschriften die via het contactformulier worden ingediend, nemen wij niet in behandeling. U kunt hieronder wel alle andere vragen stellen aan de BghU.

 

Heeft u een klacht?

Dan kunt u deze ons deze kenbaar maken via het contactformulier. Meer lezen over onze klachtenregeling?

Klachtenregeling

Niet gevonden wat u zocht?

Wellicht geeft onderstaande zoekbalk antwoord op uw vraag. Mocht deze ook geen uitkomst bieden, neem dan contact met ons op.