Wij vinden het belangrijk dat u weet wat u van ons kunt verwachten. Daarom hanteren wij servicenormen voor onze producten en diensten. Wij doen er alles aan om ons aan die servicenormen te houden. Dit zijn onze servicenormen:
-
U bezoekt onze website of maakt gebruik van uw persoonlijke pagina in het digitaal loket van BghU
- De informatie op onze website is correct, actueel en begrijpelijk.
- Wij zorgen ervoor dat onze website toegankelijk is.
- U krijgt de gelegenheid aan te geven of uw vraag is beantwoord. Zo niet, dan kunt u terugmelden waarom niet. Wij proberen u dan alsnog naar tevredenheid van informatie te voorzien. Lukt dat niet, dan regelen wij desgewenst een afspraak met een specialist.
- Uw persoonlijke pagina is 24 uur per dag en 7 dagen per week voor u beschikbaar. Wij zorgen ervoor dat de gegevens op de persoonlijke pagina dagelijks worden bijgewerkt.
-
U neemt telefonisch contact met ons op
- Als u ons belt, dan nemen wij binnen zestig seconden de telefoon op.
- Wij verbinden u maximaal één keer door.
- Bij een terugbelafspraak nemen wij binnen twee werkdagen telefonisch contact met u op, tenzij anders met u afgesproken wordt.
-
U stuurt ons een vraag via het contactformulier
- Wij beantwoorden uw vraag binnen vijf werkdagen na ontvangst. Indien beantwoording binnen vijf werkdagen niet mogelijk is, dan laten we u weten op welke termijn beantwoording zal plaatsvinden.
-
U stuurt ons een brief
- Wij beantwoorden uw brief inhoudelijk binnen zes weken na ontvangst.
- U ontvangt binnen vijf werkdagen een ontvangstbevestiging, waarin wij aangeven dat beantwoording binnen zes weken (en indien langer met een indicatie hoeveel langer) zal plaatsvinden en wie de behandelend ambtenaar of de behandelende afdeling is.
- Indien behandeling binnen zes weken niet mogelijk is, vermelden wij in de ontvangstbevestiging de reden waarom inhoudelijke beantwoording binnen zes weken niet mogelijk is en de termijn waarop beantwoording zal plaatsvinden.