BghU heeft tijdelijk een aangepaste bereikbaarheid
BghU heeft tijdelijk een aangepaste bereikbaarheid. Dit vanwege een overgang naar een nieuw belastingsysteem. Dit is tijdelijk en zal uiterlijk tot 9 november gaan duren.
Wat betekent dit voor u?
BghU heeft aangepaste openingstijden voor de telefoon. Onze medewerkers staan tussen 9.00 uur en 13.00 uur voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Ze kunnen u wel informeren, maar tegelijkertijd kunnen ze geen acties voor u in gang zetten.
Ook kunt u op dit moment geen acties uitvoeren in onze digitale balie Mijn BghU.
- Wat kunt u niet: u kunt in Mijn BghU geen bezwaar of een verzoek om kwijtschelding indienen. Ook kunt u in Mijn BghU tijdelijk niet uw aanslag met iDeal betalen en ook geen machtiging voor automatische incasso afgeven, wijzigen of intrekken.
- Wat kunt u wel: uw aanslagen en/of taxatieverslagen inzien. Daarnaast kunt u uw bezwaarschrift of verzoek om kwijtschelding per post naar ons toe sturen.
De medewerkers van BghU kunnen tot 9 november zelf ook geen acties doen, maar ze kunnen uw verzoek wel registeren, zodat we uw verzoek na 9 november kunnen oppakken.
Door de overgang naar een nieuw belastingsysteem kan het iets langer duren voordat u een antwoord krijgt op uw bezwaarschrift of uw verzoek om kwijtschelding.
Wij begrijpen dat dit lastig kan zijn. Onze excuses voor het ongemak.
In de tussentijd kunt u ons hier bereiken:
- Het contactformulier
- Het postadres: Postbus 5150, 3502 JD Utrecht
- Het telefoonnummer: 088-0640200