Iets regelen? Mijn BghU of 088 - 0640200

Nieuws

BghU heeft tijdelijk een aangepaste bereikbaarheid

BghU heeft tijdelijk een aangepaste bereikbaarheid. Dit vanwege een overgang naar een nieuw belastingsysteem. Dit is tijdelijk en zal uiterlijk tot 9 november gaan duren.

Wat betekent dit voor u?
BghU heeft aangepaste openingstijden voor de telefoon. Onze medewerkers staan tussen 9.00 uur en 13.00 uur voor u klaar om uw vragen te beantwoorden. Ze kunnen u wel informeren, maar tegelijkertijd kunnen ze geen acties voor u in gang zetten. 

Ook kunt u op dit moment geen acties uitvoeren in onze digitale balie Mijn BghU. 
- Wat kunt u niet: u kunt in Mijn BghU geen bezwaar of een verzoek om kwijtschelding indienen. Ook kunt u in Mijn BghU tijdelijk niet uw aanslag met iDeal betalen en ook geen machtiging voor automatische incasso afgeven, wijzigen of intrekken. 
- Wat kunt u wel: uw aanslagen en/of taxatieverslagen inzien. Daarnaast kunt u uw bezwaarschrift of verzoek om kwijtschelding per post naar ons toe sturen.

De medewerkers van BghU kunnen tot 9 november zelf ook geen acties doen, maar ze kunnen uw verzoek wel registeren, zodat we uw verzoek na 9 november kunnen oppakken.

Door de overgang naar een nieuw belastingsysteem kan het iets langer duren voordat u een antwoord krijgt op uw bezwaarschrift of uw verzoek om kwijtschelding. 

Wij begrijpen dat dit lastig kan zijn. Onze excuses voor het ongemak.

In de tussentijd kunt u ons hier bereiken:

  • Het contactformulier 
  • Het postadres: Postbus 5150, 3502 JD Utrecht
  • Het telefoonnummer: 088-0640200  

 

Terug naar overzicht